Aşık oldum.

Konusu 'Aşkımı Haykırıyorum' forumundadır ve CULT tarafından 26 Eylül 2012 başlatılmıştır.

  1. eXeLaNCe

    eXeLaNCe Member

    Mesajlar:
    45
    Aldığı Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: Aşık oldum.

    HayirLisi oLsun arkadasim. Benden sana bi tavsiye kendini kaptirmak icin acele etme ask sandalina bindinmi zaten sahilde kalmazsn ..
     
  2. nefertiti

    nefertiti Misafir

    Cevap: Aşık oldum.

    sonunda panpa sdfsagd
     
  3. CULT

    CULT Banlandı

    Mesajlar:
    5.151
    Aldığı Beğeni:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Aşık oldum.

    Gözünüzde kız canlansın istiyorum.
    Vallahi ahanda böyle bir şey. (resim aynur aydın'ın)


    Facebooku yok sanırsam, 6 gündür bulamıyorum. :D Ama çok tatlı değil mi yeaaaaaaa.
     
    Last edited by a moderator: 18 Kasım 2014
  4. UnFoRTuNaTe

    UnFoRTuNaTe ArTiN Abİ

    Mesajlar:
    6.183
    Aldığı Beğeni:
    52
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: Aşık oldum.

    panpa yandın sen :):) ders olmaz uyku girmez gülüşü bilem bitirir seni bol bol ekmek ye kuru kuru anca keser :)
     
    Last edited by a moderator: 18 Kasım 2014
  5. judgeofnight

    judgeofnight İtina ile fotoğraf çekimi yapılır!

    Mesajlar:
    4.260
    Aldığı Beğeni:
    109
    Ödül Puanları:
    63
    Cevap: Aşık oldum.

    Burada konu açacağına git kıza konusunu aç kardeşim :)
    Kaybedecek bir şeyin yok :) Gidip google'dan kıza açılma tekniklerini açılma da ne yaparsan yap :)
     
  6. feveran

    feveran Misafir

    Cevap: Aşık oldum.

    geçen bendeydi [MENTION=8868]aynur[/MENTION] :)
     
  7. matthew

    matthew Member

    Mesajlar:
    50
    Aldığı Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: Aşık oldum.

    giresunun fıstıkları dururken artvinin çirkin kızlarını nabıcan ?
     
  8. insan_yavrusu

    insan_yavrusu bilemedim ben

    Mesajlar:
    4.237
    Aldığı Beğeni:
    38
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: Aşık oldum.

    karadeniz burnu nasıl tatlı olabiliyor, anlamadım.
    aşk böyle bir şey olsa gerek. asdfghj
     
  9. sarımurat

    sarımurat Active Member

    Mesajlar:
    332
    Aldığı Beğeni:
    143
    Ödül Puanları:
    43
    Allah Kurtarsın
     
  10. Umut erdem

    Umut erdem Moderator

    • Bölüm Sorumlusu
    Mesajlar:
    294
    Aldığı Beğeni:
    119
    Ödül Puanları:
    43
    Sene olmus 2016 acaba evlendinizmi
     

Sayfayı Paylaş