Boş laflar , İğğrenç Espriler hehe ;)

Konusu 'Komikler' forumundadır ve ChUcKy tarafından 13 Aralık 2005 başlatılmıştır.

  1. ChUcKy

    ChUcKy BEŞİKTAŞ ULANNN !!!

    • Administrator
    Mesajlar:
    8.074
    Aldığı Beğeni:
    388
    Ödül Puanları:
    83
    Ben ettim sen etme ! Bırak tuvalet temiz kalsın


    Uzun lafın kısası : U.L.


    Yumurtanı sahanda mı yersin? Yoksa deplasmanda mı?



    Her hakkı saklıymış. Bende de bunca Hakkı nerede diyordum.



    Cin Ali mavi mürekkebe düşerse ne olur? Blue Jean.



    Mevlana neden çok dönüyormuş? Çift okey gelmişte ondan...



    Adamın biri yarın ölücem demış. Yarmışlar hakkaten ölmüş...



    Tomi'nin annesi kimdir? AnaTOMİ



    Biliyormusun Sen Yüzme Bilmesen ve Denize Girsen Bile Batmazsın. Çünkü
    Tipin Kayık.



    Hi-men Bankaya Gidip Kimin Adına Hesap Açtırır?... Gölgelerin Gücü
    Adına.



    Edison elektriği buldu ama parasını biz ödüyoruz.



    Japon yapıştırıcım var, yapıştıracak Japon yok



    4. Murat neden intahar etmiş?.....İlk üçe giremediği için



    Adam Hindistan sokaklarında dolaşırken başına BUDA heykeli
    düşmüş."Başıma buda mı gelecekti" demiş..



    Almış eline bir çiçek, "sevecek, sevmeyecek"
    Ulan eşşoleşşek çiçek nerden bilecek..?



    Nez mayo giyersen ne olu? (Mayonez olur)



    İki adam yolda yürürken bunlara kamyon carpmiş.Biri ölmüş diğeri ölmemiş
    neden?
    Yanıt : Ölenle ölünmez.



    Can neden boğazdan gelir? Emirgan'da oturduğu için



    Dünya ahret bacımsın, ama uzayda yakalarsam...



    Geçenlerde toplu resim çektirelim dedik sen yoktun topsuz çektirdik



    Imami görevinden aldilar. GUSULSÜZLÜK yapti diye.



    Ayda 5 milyar kazanmak ister misiniz?...O zaman aya gidin...



    Anne akşama dönerim sabaha iskender.



    Japonlar nasıl su ister? MATARAMA SU KO...



    Çok yardımseverimdir. Bütün yardımları kabul ederim.



    Delikanlı Pokemon Toptan Çıkmaz



    Kürdanları yere atmayın. Bitler yüksek atlama çalışıyor
  2. kucuklord

    kucuklord New Member

    Mesajlar:
    313
    Aldığı Beğeni:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    harbi den süper ya gülmekten karın kaslarım ağrıdı cidden
  3. MooNLiGHT__

    MooNLiGHT__ Member

    Mesajlar:
    43
    Aldığı Beğeni:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    harbi iğrenç :D:D ellerine sağlık
  4. asi uzun

    asi uzun New Member

    Mesajlar:
    1
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    :ex195:manyax olmus ama bunları 3. sınıf ogrencileride bilio daha yenilerini öğrenip paylaşırsan mutlu olurum
    :ex100::):ex195::cool:
  5. tannerizm

    tannerizm Misafir

    emeğine sağlık arkadasım
    saol...........
  6. Coyness'

    Coyness' Well-Known Member

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    11.394
    Aldığı Beğeni:
    314
    Ödül Puanları:
    83
    GÜZEl Dİ SAOl
  7. nxarda

    nxarda Member

    Mesajlar:
    88
    Aldığı Beğeni:
    6
    Ödül Puanları:
    8
    İğrenç Değil Aslında Çok Gzl
  8. MELİİKEE

    MELİİKEE Well-Known Member

    Mesajlar:
    1.582
    Aldığı Beğeni:
    98
    Ödül Puanları:
    48
    saol paylaşım için :)
  9. af_yoook

    af_yoook Well-Known Member

    Mesajlar:
    2.074
    Aldığı Beğeni:
    75
    Ödül Puanları:
    48
    :D:D süper yaa :D:D sağol paylaşım için
  10. Lady-RéLaX

    Lady-RéLaX Active Member

    Mesajlar:
    675
    Aldığı Beğeni:
    46
    Ödül Puanları:
    28
    hea güzeldi valla:D
  11. sitaberk

    sitaberk Active Member

    Mesajlar:
    673
    Aldığı Beğeni:
    94
    Ödül Puanları:
    28
    Hi-men Bankaya Gidip Kimin Adına Hesap Açtırır?... Gölgelerin Gücü
    Adına.
    hihihih :D iğrençti gercekten :) emegine sağlık
  12. misafir

    misafir Misafir

    Cevap: Boş laflar , İğğrenç Espriler hehe ;)

    arkadaşlar yerin kulagıvar benimde kulagımvar ben yermiyim hayır yemem

Sayfayı Paylaş