eski sevgilinizden bıkmışınız kurtulmak istiyorsunuz ne yapardınız?

Konusu 'Muhabbet' forumundadır ve ebilciner tarafından 19 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. ebilciner
    Offline

    ebilciner torres

    Mesajlar:
    848
    Aldığı Beğeni:
    61
    Ödül Puanları:
    28
    eski sevgilinizden bıkmışınız, ayrılmışınız(eski olmuş yani bitmiş) ondan nasıl kurtulabilirsiniz?
    hayatımda ilk defa birinden tiksindim? ve artık ebediyen kurtulmak istiyorum yardımlarınız bekliyorum ?
  2. тне јіģѕαw
    Offline

    тне јіģѕαw 9 Million Sam

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    59.822
    Aldığı Beğeni:
    505
    Ödül Puanları:
    113
    Cevap: eski sevgilinizden bıkmışınız kurtulmak istiyorsunuz ne yapardınız?

    Ona ßida Yüz Verme .
  3. itsme
    Offline

    itsme Member

    Mesajlar:
    66
    Aldığı Beğeni:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: eski sevgilinizden bıkmışınız kurtulmak istiyorsunuz ne yapardınız?

    mümkün değil kurtulamazsın :D
    1 person likes this.
  4. ^ HayaL
    Offline

    ^ HayaL Well-Known Member

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    4.732
    Aldığı Beğeni:
    189
    Ödül Puanları:
    63
    Cevap: eski sevgilinizden bıkmışınız kurtulmak istiyorsunuz ne yapardınız?

    ya artık oLmuyo faLan de nedenini anLat ?
    üüf herkese bi tane böyle denk gelir zaten..
    he bide onu kafaya takıp kendini üzme..;)
    1 person likes this.
  5. SoPPy
    Offline

    SoPPy Member

    Mesajlar:
    55
    Aldığı Beğeni:
    8
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: eski sevgilinizden bıkmışınız kurtulmak istiyorsunuz ne yapardınız?

    Ondan 3 aşamada kurtulabilirsiniz;Şöyle;
    ilk aşamada gidip onunla bir alakanız kalmadığını söylersiniz,ama dinlemez bu sizi tabi..
    ikinci aşama yine gelirse,yeni sevgilinizi gösterirsiniz
    üçüncü aşamada muhtemelen sizden bıkmış olur ama en olmadı,babanıza söylersiniz;babanız ona bi hoşt! der bi daha sizin oraya uğramaz.:D
    Artık hiç olmadı,en keskin yol : Kiralık katil :D

    Şaka bir yana gerçekten size karşı birşeyler hissediyorsa hala,gidip yüzyüze konuşun.Söyleyin derdinizi.Ha hissetmiyor da bela tarzı bir şeyse o zaman yetkililere o kişinin sizi rahatsız ettiğini söyleyin.
    Ama kesinlikle onu kafaya takıp üzülmeyin diyorum üstteki arkadaşa katılarak..
    1 person likes this.
  6. ebilciner
    Offline

    ebilciner torres

    Mesajlar:
    848
    Aldığı Beğeni:
    61
    Ödül Puanları:
    28
    Cevap: eski sevgilinizden bıkmışınız kurtulmak istiyorsunuz ne yapardınız?

    yorumlarınız için tşkler arkadaşlar, denedim bunları?
    1 person likes this.
  7. CLasmeN
    Online

    CLasmeN Misafir

    Cevap: eski sevgilinizden bıkmışınız kurtulmak istiyorsunuz ne yapardınız?

    Hayatımda başka birisinin olduğundan bassederim, e hala bırakmıyacak kadarda yüzsüz biri yoktur heralde...:)
  8. Kurt Cobain
    Offline

    Kurt Cobain New Member

    Mesajlar:
    7.659
    Aldığı Beğeni:
    287
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: eski sevgilinizden bıkmışınız kurtulmak istiyorsunuz ne yapardınız?

    tellerini kapat
    ev telinin fişini sök
    msne girme
    dışarı kesnlkle çıkma
    hayatla bağlantını kes ancak byle kurtulursun:D:D
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş