fotografını yükle hangi ünlüye benzediğini gör.

Konusu 'Muhabbet' forumundadır ve hiaxisheytan tarafından 26 Eylül 2007 başlatılmıştır.

  1. hiaxisheytan
    Online

    hiaxisheytan Misafir

    2 kişi bunu beğendi.
  2. azizuzu
    Offline

    azizuzu Well-Known Member

    Mesajlar:
    4.094
    Aldığı Beğeni:
    215
    Ödül Puanları:
    63
    sayfa acılmadı dostum.. maalesef bu zevkten mahrum bırakmak zorunda kalıyorum seni..
    1 person likes this.
  3. hiaxisheytan
    Online

    hiaxisheytan Misafir

    yaaa..olamazzz...:p
    nasıl açılmaz sayfayaa..bende tıkır tıkır açılıyo..alalaaa..
  4. hiaxisheytan
    Online

    hiaxisheytan Misafir

  5. poomse
    Offline

    poomse New Member

    Mesajlar:
    1.237
    Aldığı Beğeni:
    90
    Ödül Puanları:
    0
    ben bi holywood yıldızına benziyorum ama kime:):):)
  6. poomse
    Offline

    poomse New Member

    Mesajlar:
    1.237
    Aldığı Beğeni:
    90
    Ödül Puanları:
    0
    aman benziyorumdur birine..:
  7. *cEBİR*
    Offline

    *cEBİR* Yeşil Siyah

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    9.224
    Aldığı Beğeni:
    319
    Ödül Puanları:
    83
    valla benim eşim benzerim yok bilgisayar bile buna şahit sonra bizim akrabanın oğlunun fotoğrafını koydum bi bayana benziyomuz bizim arkadaşı koydum o da grahambele benziyomuş paylaşım için sağol
  8. hiaxisheytan
    Online

    hiaxisheytan Misafir

    :d:d:d:d:d:d:d
  9. azizuzu
    Offline

    azizuzu Well-Known Member

    Mesajlar:
    4.094
    Aldığı Beğeni:
    215
    Ödül Puanları:
    63
    10 tane ünlüye benziyormusum yalnız net yavas oldugu için forumex'e koyamadım resmi. sonra bi ara hallederiz.. neyse ben kacıyorum herkese iyi geceler görüşmek üzere..
  10. hiaxisheytan
    Online

    hiaxisheytan Misafir

  11. said_legolas
    Online

    said_legolas Misafir

    [​IMG]

    kadın çıktı ya ne alakaysa picassoya ne demeli ... paylaşım için çok teşekkürler
  12. Kadı Kızı
    Offline

    Kadı Kızı Zulcenahay

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    53.752
    Medya:
    2
    Aldığı Beğeni:
    1.183
    Ödül Puanları:
    113
    bend eüzgünüz hiç bi yüz tanımlanamadı dio...biliodum tekim:D
  13. said_legolas
    Online

    said_legolas Misafir

    bendede öle dedi bende yandan bakış attıgım bi resim koymuştumolmadı saonra ne yazıyo oralarda bi bakim dedim yüzü karşıdan gören ne oldun belli olan bişe isityolarmış benden haaaaaaaaaaaaaaaaaa diye bi ugultu bi ögürtü gibi bişe çıktı nese öle işte
  14. Kadı Kızı
    Offline

    Kadı Kızı Zulcenahay

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    53.752
    Medya:
    2
    Aldığı Beğeni:
    1.183
    Ödül Puanları:
    113
    du bi bi daha denim o zmn
  15. Kadı Kızı
    Offline

    Kadı Kızı Zulcenahay

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    53.752
    Medya:
    2
    Aldığı Beğeni:
    1.183
    Ödül Puanları:
    113
    yok ya buraya resim beğendiremiom.eşleştiremio becereksiz
  16. said_legolas
    Online

    said_legolas Misafir

    aman boşver bende begendiremedim en güzel begendim resmi koydum iki tane rus bide yaşlı kadın japon güzel bi kız saçma saçma ama çok güzel düşünmüşler yav sen kime benziyon diyen çok oluyodu ben hayal kırıklına ugradım beni gearge clony nejat işler kimide jud law a benzetirdi yalan oldu hepsi..
  17. hiaxisheytan
    Online

    hiaxisheytan Misafir

    yaw o yüzün anatomisine göre seçiyo..kadın erkek cinsiyet ayırmıyor yani.o yüzden yoksa bana da leonardo di caprio da çıktı ben napiim nerelere gidiim :S:S:S
  18. Mr.DeatH
    Offline

    Mr.DeatH Active Member

    Mesajlar:
    656
    Aldığı Beğeni:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    yüzümü tanımlayamadı...uzaydan mı indim şehre:D:D:D
  19. hiaxisheytan
    Online

    hiaxisheytan Misafir

    puhuhahaaa...başka foto dene..yandan çekilmiş olanları fln kabul etmiyo.yüzün tam önden görünmesi lazımmışmışmış :D
  20. intoxic babe
    Offline

    intoxic babe New Member

    Mesajlar:
    2.814
    Aldığı Beğeni:
    124
    Ödül Puanları:
    0
    heyttttt beeee :D biliodummm... TEKİM BEN :cool:

Sayfayı Paylaş