İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

Konusu 'Muhabbet' forumundadır ve Büşra.19 tarafından 8 Mart 2012 başlatılmıştır.

  1. Büşra.19
    Offline

    Büşra.19 Member

    Mesajlar:
    74
    Aldığı Beğeni:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Evde tek başıma oturuyorum. Aşırı canım sıkılıyor. Ne yapayım diye düşünüyorum ama aklıma bi çare gelmedi, bende size danışmak istedim. :)

    Teşekkürler ;)
  2. MeLoDy ` ~
    Offline

    MeLoDy ` ~ Banlandı

    Mesajlar:
    14.523
    Aldığı Beğeni:
    121
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    Müzik dinle,çık gez,kitap oku,uyu,arkadaşlarınla konuş....:)
  3. Büşra.19
    Offline

    Büşra.19 Member

    Mesajlar:
    74
    Aldığı Beğeni:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    gezmek hariç hepsini yaptım ama yetmedi :D
  4. kebelekk
    Offline

    kebelekk Banlandı

    Mesajlar:
    3.638
    Aldığı Beğeni:
    42
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    valla benimkide feci sIkIliyor ama hem forumda takiliyorum hemde tnt´de izdivac izliyorum :diss:
    izdivac güzeldir aglayan aglayana bugün :p
    cemal bey talibini begenmedi, suan songül hanim aydin beyle tanisma asamasinda ac izle derim yani :p :D :p he izdivacdan sonra türk mali baslayacak cok kopuklar onu izle ondan sonra haberleri izle ve ondan sonrada fatmagül basliyor zaten :diss:
  5. MeLoDy ` ~
    Offline

    MeLoDy ` ~ Banlandı

    Mesajlar:
    14.523
    Aldığı Beğeni:
    121
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    Nihaha Puhahaha :D evet canım sonra ne oldu :p :diss:
  6. technomistic
    Offline

    technomistic TekAŞK (FB)

    Mesajlar:
    1.743
    Aldığı Beğeni:
    62
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    Aç bir film izle, yada kalk namaz kıl ... 2 rekat üzerindeki sıkıntı gitsin.
  7. Büşra.19
    Offline

    Büşra.19 Member

    Mesajlar:
    74
    Aldığı Beğeni:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    İzdivaç programından bu kadar zevk alan bi seni gördüm :)
  8. kebelekk
    Offline

    kebelekk Banlandı

    Mesajlar:
    3.638
    Aldığı Beğeni:
    42
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    du anlatiyim. dün cem beye songül hanim talip oldu ama megersem cem bey fatos hanimla yazsiyormus birazcik hoslanti varmis. bu konu dün baya bi tartisildi ve songül hanim unutuldu. cem bey stüdyoyu terketti ve songül hanimla görüsmedi. canli yayina ablasi baglandi vay sen kimsinde benim kardesimle görüsmezsinde fatos hanima saldirdi atilla beyde tartismaya karisti falan. neyse bugün songül hanima yeni bi talip cikti konustular ettiler neyse atilla bey dünkü konuyu tekrar acti ve yine tartisma cikti :diss:
    he birde songül hanimin ablasi canli yayina katildi dadaaaaann! :D cok heyecanli suan acin ve izleyin :p
  9. kebelekk
    Offline

    kebelekk Banlandı

    Mesajlar:
    3.638
    Aldığı Beğeni:
    42
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    yalan yok cok zevkli :p
  10. MeLoDy ` ~
    Offline

    MeLoDy ` ~ Banlandı

    Mesajlar:
    14.523
    Aldığı Beğeni:
    121
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    Aaaa boyu devrilsiiinn :diss:
    Çok heycanlı gelişmeleri bekliyoruz :p
  11. Büşra.19
    Offline

    Büşra.19 Member

    Mesajlar:
    74
    Aldığı Beğeni:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    Valla açtım izliyorum bende :D:D
  12. kebelekk
    Offline

    kebelekk Banlandı

    Mesajlar:
    3.638
    Aldığı Beğeni:
    42
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    hahahahahah aynen ahahahah :D :p tartisma cikti ama suan anlatmaya kalksam banlanirim :p
    büsra kusura bakma konunu biraz dagildi :p :D
  13. Büşra.19
    Offline

    Büşra.19 Member

    Mesajlar:
    74
    Aldığı Beğeni:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    Yok canım ne kusuru :)
  14. MeLoDy ` ~
    Offline

    MeLoDy ` ~ Banlandı

    Mesajlar:
    14.523
    Aldığı Beğeni:
    121
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    Ahahah iyi oluyo :diss:
  15. kebelekk
    Offline

    kebelekk Banlandı

    Mesajlar:
    3.638
    Aldığı Beğeni:
    42
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    izle izle suan süper bi tartisma cikti. mahalle kavgasi gibi :p
  16. Büşra.19
    Offline

    Büşra.19 Member

    Mesajlar:
    74
    Aldığı Beğeni:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    hahahaha :D
  17. mah-idevran
    Offline

    mah-idevran sanırımbüyüdüm

    Mesajlar:
    1.963
    Aldığı Beğeni:
    71
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    dedikoducu kadınları geçme yolunda ilerliyosunuz :diss:
  18. MeLoDy ` ~
    Offline

    MeLoDy ` ~ Banlandı

    Mesajlar:
    14.523
    Aldığı Beğeni:
    121
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    Gel kız sende gel :diss:
  19. kebelekk
    Offline

    kebelekk Banlandı

    Mesajlar:
    3.638
    Aldığı Beğeni:
    42
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    napalim kizin cani sIkIliyor :D :p
  20. mah-idevran
    Offline

    mah-idevran sanırımbüyüdüm

    Mesajlar:
    1.963
    Aldığı Beğeni:
    71
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: İnsan Canı SıkıLınca Ne Yapar??

    başka başka neler var :diss:

Sayfayı Paylaş