mantık hatası

Konusu 'Zeka Soruları - Bilmeceler' forumundadır ve emrecnnn tarafından 5 Şubat 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Bay x, 'ölmekle yaşamak arasında bir fark göremiyorum, bu yüzden ölmeyi tercih ediyorum' diyor.

    Bay x, nerde mantık hatası yapıyor?
    1 person likes this.
  2. Angelgirl
    Offline

    Angelgirl Member

    Mesajlar:
    267
    Aldığı Beğeni:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    X zaten bilinmeyendir.Bu yüsden kimse bilmediği için ölmeyi tercih ediyor.Doğru mu aceb..:D doğruysa +rep isterim :D :D
  3. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    ismiyle bi alakası yok yani cevabın yanlış.. bilene hemen rep verim çünkü çok da kolay bi soru değil:D
  4. rexcespet_t_06
    Offline

    rexcespet_t_06 Member

    Mesajlar:
    109
    Aldığı Beğeni:
    16
    Ödül Puanları:
    18

    Bay x ler başa bela dur bakalım bula bilcezmi emrecnnn... :D

    1) şimdi ölmek le yaşamak arasında bir fark göremiyor çünkü nasıl olsa ölecek veya öleceğiz ;) ölsede geri dirilicek ölmesede zamanı gelince ölecek :D
    mantık hatası kesin warmı? :D cevap budur inşallah rep+ lerı konuşturursun ;)

    2)birde şöle düşünelim direk rep+ istedik ama :D ;) şimdi ölmekle yaşamak arasındaki farkı görmemesinin bir diyer nedeni şu da olabilir ölmekle yaşamak arasında şimdiki zamanda pek fark yok yaşamda ölüm gibi aslında ama buda doğru cevap deildir :D
  5. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    2. cevapta biraz güncel hayata kaçmışsın :) o zaten yanlış

    1. cevaba gelince yaklaşmışsın ama cevabın doğru değil:rolleyes:
  6. rexcespet_t_06
    Offline

    rexcespet_t_06 Member

    Mesajlar:
    109
    Aldığı Beğeni:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    pufff hadi ya yaklaştım demek ama nasıl bu yaw *-) :) hıımmm pufff şuan aklım fazla çalışmıo :D :D inş bulurum ;)
  7. Mary.MaNsoN
    Offline

    Mary.MaNsoN Well-Known Member

    Mesajlar:
    1.648
    Aldığı Beğeni:
    82
    Ödül Puanları:
    48
    adam aslında en kolayını seçio doğrudan kurtuluo nasıl olsa bir gün ölecek ha bugün ha yarın:p
  8. alibi123
    Offline

    alibi123 New Member

    Mesajlar:
    25
    Aldığı Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Bay x yasamayi biliyor. cünkü gördü, ama ölümü görmedi ve tam olarak nasil bir duygu oldugunu bilmiyor, bu yüzden ölümle yasam arasinda bir fark göremiyorum demesi yanlis...umarim anlatabildim...vayy be cevabin dogru olup olmadigini bilmiyorum ama saksiyi bu sefer calistirdigimi düsünüyorum :)
  9. white_7_tower
    Offline

    white_7_tower Well-Known Member

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    2.173
    Aldığı Beğeni:
    114
    Ödül Puanları:
    63
    hımmm

    bu adam ölümle yasamayı ayırt edemicek bi insansa düşünmesi yani düşünme özelli olması mantık hatasıdırrrrr
  10. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    cevabın yanlış white_7_tower..
  11. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    doğru cevap hala gelmedi.. bu arada alibi123 seninde cevabın yanlış ama sende yaklamşmışsın.:)
  12. Mary.MaNsoN
    Offline

    Mary.MaNsoN Well-Known Member

    Mesajlar:
    1.648
    Aldığı Beğeni:
    82
    Ödül Puanları:
    48
    x nasıl olsa öleceğini biliyor vee hayattan tat alamadığı için ölmek diyor doğrumu :D
  13. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    üzgünüm :( doğru değil
  14. alibi123
    Offline

    alibi123 New Member

    Mesajlar:
    25
    Aldığı Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Ölümün geri dönüsü yoktur, yani yasamdan ölüme gecis yolu acik ama ölümden ysama gecis kapali o yüzden yasamla ölüm arasindaki farki göremiyor mu bu bay x? mantik hatasi bu olabilir mi?
    ya da cevap tercih kelimesinde mi gizli yoksa?
  15. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    hata oda deil
    1 person likes this.
  16. muhammedomer
    Offline

    muhammedomer New Member

    Mesajlar:
    3
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    tercih; fark görme eyleminin sonucudur. eğer ölümle yaşam arasında fark görememişse tercih yapmamalıydı.
  17. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    oh bee muhammedomer doğru cevabı verdi sonunda.. evt bi insanın arasında fark göremediği iki şeyden birini tercih etmesi mantık hatasıdır.. ;)
  18. AKMAN /ARABESK
    Offline

    AKMAN /ARABESK Active Member

    Mesajlar:
    343
    Aldığı Beğeni:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    madem ıkısının arasında bi fark goremıyor o zaman nıye olumu secıyo demı
    mantık hatası bu ıhmm cevap verılmıs saten ama ıyı dusundurdu ınsanı ha :)
    Last edited: 9 Şubat 2007
  19. Mary.MaNsoN
    Offline

    Mary.MaNsoN Well-Known Member

    Mesajlar:
    1.648
    Aldığı Beğeni:
    82
    Ödül Puanları:
    48
    biliooduk da kim sölücek die bekledik hıh..:D
  20. emrecnnn
    Offline

    emrecnnn Member

    Mesajlar:
    115
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    öle oldu biras..:)
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş