Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

Konusu 'Oyun Yardım' forumundadır ve orchun tarafından 15 Şubat 2008 başlatılmıştır.

  1. orchun
    Offline

    orchun New Member

    Mesajlar:
    16
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar... vistada gta san andreas ı nasıl kurabilirim .. uyumluluk sorunu veriyo lütfen acil yardım edin ... Şimdiden teşekkürler...
  2. orchun
    Offline

    orchun New Member

    Mesajlar:
    16
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    yokmu bi cevap ya... mutlaka bi bileniniz vardır..:(
  3. gö_kay
    Offline

    gö_kay New Member

    Mesajlar:
    6.914
    Aldığı Beğeni:
    224
    Ödül Puanları:
    0
    mesaj tam olarak ne diyor
    1 person likes this.
  4. uFuKSr
    Offline

    uFuKSr Active Member

    Mesajlar:
    299
    Aldığı Beğeni:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    benim kide vista ama sorunsuz çalışıyor.bence cd de bi sorun olabilir.
  5. 100kontör
    Offline

    100kontör New Member

    Mesajlar:
    1
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    abi ben gta san andreası yükledim benim bilgisyarda vista olduğu için garip garip yazılar çıkıyor çözün önerileri verin lütfenn
  6. ĹiσηєĹ Mαxiм
    Offline

    ĹiσηєĹ Mαxiм є-Lifє «» вЯκ

    Mesajlar:
    1.141
    Aldığı Beğeni:
    23
    Ödül Puanları:
    38
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    oLaßiLir ßazısına uyuyor ßazısına uymuyor.

    öyLé oLan çok arkadaşım var ;)
  7. servan_30
    Offline

    servan_30 New Member

    Mesajlar:
    3
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    kankalar nasıl gta yı çalıştıracam
  8. servan_30
    Offline

    servan_30 New Member

    Mesajlar:
    3
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    mesenem ribersertkaya45@hotmail .com
  9. =MeLiS=
    Offline

    =MeLiS= New Member

    Mesajlar:
    5
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    ArkadaŞLaR Gta'da KoRna nasıL çaLıyoo ?? LüTFen biRi cewap weRsinn...
  10. aşkın7beni
    Offline

    aşkın7beni New Member

    Mesajlar:
    8
    Aldığı Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    Arkadaşım San Andreasın üzerine sağ tıkla özellikler de uyumluluğa gel
    windows xp sp2 yap.
  11. aşkın7beni
    Offline

    aşkın7beni New Member

    Mesajlar:
    8
    Aldığı Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    Büyük İhtimalle H Tuşuydu :D

    (kusura bakma büyük ihtimalle dedim en son 6 ay önce oynadım unutmuşum :D )
  12. =MeLiS=
    Offline

    =MeLiS= New Member

    Mesajlar:
    5
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    Çok TeŞekküR edeRm de oLmuyo :D GöRev YaPıoRm Şu anda oLmuYoo
  13. drogon98
    Offline

    drogon98 Member

    Mesajlar:
    164
    Aldığı Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    bence bilgisiyar kabul etmiyo yada cd bozuk:)
  14. ÖlümLordu
    Offline

    ÖlümLordu Member

    Mesajlar:
    255
    Aldığı Beğeni:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cevap: Vistada GTA San Andreas nasıl çalışır..YARDIMM!

    Oyunun kısayoluna sağ tıkla,özellikler de,uyumluluk modu de,xp'yi ayarla

Sayfayı Paylaş