x_m.e.e Geçmiş Olsun.

Konusu 'İzafet Magazini ve Gündemi' forumundadır ve Kader Katibi tarafından 2 Şubat 2017 başlatılmıştır.

  1. Kader Katibi

    Kader Katibi GöNüL DoSTu

    Mesajlar:
    12.154
    Aldığı Beğeni:
    2.919
    Ödül Puanları:
    613
    Forumun emektar yöneticisi Emin kardeşimiz @x_m.e.e trafik kazası geçirmiş, kendisine geçmiş olsun deyip kısa zamanda aramıza döneceğini umuyoruz.
     
    x_m.e.e ve Zeynepsu bunu beğendi.
  2. Zeynepsu

    Zeynepsu Well-Known Member

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    4.094
    Aldığı Beğeni:
    2.010
    Ödül Puanları:
    113
    Geçmiş olsun kardeşe.İnsanın başına her an her şey gelebilir demek.Üzücü bir olay, acil şifalar diliyorum.
     
    x_m.e.e bunu beğendi.
  3. deer!

    deer! DiPsiz KuYu!

    • Bölüm Sorumlusu
    Mesajlar:
    3.001
    Aldığı Beğeni:
    1.044
    Ödül Puanları:
    113
    Geçmiş olsun. ..
     
    x_m.e.e bunu beğendi.
  4. muhtar*

    muhtar* kaçak

    Mesajlar:
    214
    Aldığı Beğeni:
    40
    Ödül Puanları:
    28
    Geçmiş olsun Emin
     
    x_m.e.e bunu beğendi.
  5. тне јіģѕαw

    тне јіģѕαw 9 Million Sam

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    59.653
    Aldığı Beğeni:
    625
    Ödül Puanları:
    113
    Geçmiş olsun
     
    x_m.e.e bunu beğendi.
  6. cemil489

    cemil489 ForumVeterineri

    Mesajlar:
    9.118
    Aldığı Beğeni:
    393
    Ödül Puanları:
    83
    Geçmiş olsun kardeşim...
    Allah acil şifalar versin...
     
    x_m.e.e bunu beğendi.
  7. fsm

    fsm Active Member

    Mesajlar:
    275
    Aldığı Beğeni:
    45
    Ödül Puanları:
    29
    Geçmiş olsun
     
    x_m.e.e bunu beğendi.
  8. UnFoRTuNaTe

    UnFoRTuNaTe ArTiN Abİ

    Mesajlar:
    6.183
    Aldığı Beğeni:
    52
    Ödül Puanları:
    48
    Emin çok çok geçmiş olsun yapabileceğimiz birşey varsa lütfen bize ulaş

    Bu arada artık tekrar forumdayim yıllarımı verdiğim bu foruma aktif olarak devam :)
     
    x_m.e.e ve Kader Katibi bunu beğendi.
  9. İremduygu

    İremduygu Siyah Beyaz

    • Bölüm Sorumlusu
    Mesajlar:
    9.205
    Aldığı Beğeni:
    1.563
    Ödül Puanları:
    113
    ??
     
    x_m.e.e bunu beğendi.
  10. Kader Katibi

    Kader Katibi GöNüL DoSTu

    Mesajlar:
    12.154
    Aldığı Beğeni:
    2.919
    Ödül Puanları:
    613
    Yanlış görmüşüm. Nerdesin duygu?
     
  11. İremduygu

    İremduygu Siyah Beyaz

    • Bölüm Sorumlusu
    Mesajlar:
    9.205
    Aldığı Beğeni:
    1.563
    Ödül Puanları:
    113
    Burdayım abi sorun yok
     
  12. x_m.e.e

    x_m.e.e ..ıɯıʎǝsɹǝɥ ɯıpʎɐs ʞoʎ..

    • Yönetici
    Mesajlar:
    47.113
    Aldığı Beğeni:
    1.439
    Ödül Puanları:
    425
    Teşekkür ederim abim. Çok şükür daha iyiyim. Söz verdiğim gibi kısa bir zaman için de olsa geldim :)

    Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar. İnşallah hiç birimizin başına gelmez kazaya dair en ufak bir şey.. ;)
     
    Kader Katibi, muhtar* ve Zeynepsu bunu beğendi.
  13. Joe Black

    Joe Black '

    Mesajlar:
    2.261
    Aldığı Beğeni:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Onunla geçmiş olsun dostum
     
  14. cemil489

    cemil489 ForumVeterineri

    Mesajlar:
    9.118
    Aldığı Beğeni:
    393
    Ödül Puanları:
    83
    Dostum çok geçmiş olsun...
    Allah acil şifalar versin...
     

Sayfayı Paylaş