Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

Konusu 'Komikler' forumundadır ve Kadı Kızı tarafından 25 Mart 2010 başlatılmıştır.

  1. Kadı Kızı

    Kadı Kızı Zulcenahay

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    50.964
    Aldığı Beğeni:
    1.237
    Ödül Puanları:
    113
    012_podborka.jpg
     
  2. KüL_KeDiSi

    KüL_KeDiSi SinDyReLLa

    Mesajlar:
    2.142
    Aldığı Beğeni:
    129
    Ödül Puanları:
    63
    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    3 ay uğraştım 3 yönü oluyo diğerleri karışıyo dahada işim olmaz :):)
     
  3. kötükedişero

    kötükedişero Sıkıldıım :(

    Mesajlar:
    1.083
    Aldığı Beğeni:
    50
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    en çok sinirlendiğim oyundur xD
     
  4. Hei

    Hei New Member

    Mesajlar:
    1.553
    Aldığı Beğeni:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    Çok severim zeka küplerini...
     
  5. ßL@cK

    ßL@cK 1903

    Mesajlar:
    102
    Aldığı Beğeni:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    Zeka küpünü doğru yapabilmek için 2 gün uğraştım:D
     
  6. ßad_girl

    ßad_girl bitsedegitsek

    Mesajlar:
    2.485
    Aldığı Beğeni:
    75
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    çok uyuz oluyorum buna en son sökmüştüm :D
     
  7. jpns#7

    jpns#7 Karibaki™

    • Platin Üye
    Mesajlar:
    17.647
    Aldığı Beğeni:
    313
    Ödül Puanları:
    83
    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    Tam tahmin ettiğim gibi. En kolay yol bu işte. .D
     
  8. cemil489

    cemil489 ForumVeterineri

    Mesajlar:
    9.110
    Aldığı Beğeni:
    376
    Ödül Puanları:
    83
    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    inanmazsınız belki ama bende aynen böyle çözerdim :D
    hatta işe başlarken muhakkak bir kaşık veya tornavida falan olurdu yanımda :D söker birleştirir, mutlu olurdum :)
     
  9. Sürç-ü Lisân

    Sürç-ü Lisân EngineeR

    Mesajlar:
    7.695
    Aldığı Beğeni:
    520
    Ödül Puanları:
    113
    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    Bende çok uğraştım. Hala var evde. Tekrar başlayacam :rolleyes: Sanırım alt ile üst aynı olursa Hepsi aynı oluyormuş :)
     
  10. Misafir

    Misafir Misafir

    Cevap: Zeka Küpü Nasıl Çözülür?

    yaa ben 8 gündür çalışıyom hala olmadı şunun bi tuşu olsa da düzelse :D
     

Sayfayı Paylaş