Tecrübe konussun please

Konusu 'Üniversiteler' forumundadır ve NisyaN tarafından 27 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

  1. NisyaN

    NisyaN Hayata fransız kadın

    Mesajlar:
    6.190
    Aldığı Beğeni:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    Arkadaslar benim bölümüm çocuk gelişimi kız meslek lisesi çıkışlıyım. bu sene ıkıncı kez unw sınavlarına girdim. kendi bölümüm geliyo ama hem ben ıstemedım hemde babam o yüzden yazmadım hep tıp alanları yazdım ıkı yıllık. anestezi , diş protez teknisyenliği , tıbbi görüntüleme teknikleri , tıbbi labaratuvar teknikleri , ameliyathane hizmetleri vede eczane hizmetleri. ama saglık meslek çıkışlı değilim zorluk yasayacagım kesın ama cok zor olur mu tıbbi müdahaleleri kapmam ? sizce hatalı bi seçimdemi bulundum. ama mecbur kaldım babam ıstıyodu. istediğim her sehrı yazabildim tek şartı sağlık yazmamdı...bu konuda tecrübesi olan duyan bilen varsa benı aydınlatsın nolur...:uyz:
     
  2. NisyaN

    NisyaN Hayata fransız kadın

    Mesajlar:
    6.190
    Aldığı Beğeni:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: Tecrübe konussun please

    acil arkadaslar
     
  3. r44ree

    r44ree New Member

    Mesajlar:
    22
    Aldığı Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cevap: Tecrübe konussun please

    Kardeş, bahsettiklerin gelir mi bilmem ama tercihlerinin arasına Acil Tıp Teknisyenliği gibi bir bölüm var, onu da ekle derim. En çok aranan sağlık elemanlarıdır onlar.
     
  4. NisyaN

    NisyaN Hayata fransız kadın

    Mesajlar:
    6.190
    Aldığı Beğeni:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: Tecrübe konussun please

    gelmedi maalesef.
    bı daha yazmıcam :diss:
     
  5. CULT

    CULT Banlandı

    Mesajlar:
    5.151
    Aldığı Beğeni:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Tecrübe konussun please

    Puanı az meslek liselinin geçim kapısı o bölümler.
    Puanı düşük diye gözlemledim dershanede herkes illaki o bölümlerden 3-4 tane yazdı, hatta ben bile yazdım sonlara. :diss:

    Bı arkadasımda senin gibi aynen cocuk gelişimi okudu o da aynı tercihi yaptı bir şey çıkmadı.
     
  6. nefertiti

    nefertiti Misafir

    Cevap: Tecrübe konussun please

    sağlık meslekliler dolduruyo zaten onları, geç olmuş biraz bunu söylemek için ama olsun :D
     
  7. NisyaN

    NisyaN Hayata fransız kadın

    Mesajlar:
    6.190
    Aldığı Beğeni:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    Cevap: Tecrübe konussun please

    yok tercıhlerde bazen bolum dısıda alıyorlar saglık meslekler tercıh etmıyor.
    ben gecen sene tercıh yaptıgım ve gıtmedıgım ıcın puanım kesıntıye ugradı.
    buda basarı sıralamamı etkıledı ondan gelmedı dıe dusunuyorm.
     
  8. mutluyesim

    mutluyesim New Member

    Mesajlar:
    27
    Aldığı Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Üniversite seçerken bir sürü kritere bakmak gerekiyor. Ben ablamlardan dolayı tercih dönemine biraz daha bilinçli bir şekilde yaklaşıyorum. Tüm olanakları değerlendirmeye bakıyorum.Eğitim diliyle, kadrosuyla ve sağladığı imkanlarla İbn Haldun Üniversitesi Hukuk bölümü tercihlerim arasında olacak. Üniversite öğrencisi olan var mı ? Ya da daha önce tanıtım günlerine vs giden?
     

Sayfayı Paylaş